Dascălii, învăţaţi să interacţioneze diferenţiat cu elevii

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Dascălii, învăţaţi să interacţioneze diferenţiat cu elevii

Social 31 August 2013 / 00:00 468 accesări

Universitatea „Andrei Şaguna” Constanţa are în derulare proiectul pe fonduri europene „Formarea continuă a profesorilor de matematică şi ştiinţe economice în societatea cunoaşterii”, care a ajuns în ultimul semestru de desfăşurare. Proiectul a fost demarat în februarie 2011 şi, printre altele, a vizat dezvoltarea profesională continuă a profesorilor pe componenta instruirii diferenţiate a elevilor prin intermediul unor cursuri. Activitatea de formare a grupului-ţintă (5.000 de cadre didactice de matematică şi discipline economice) s-a desfăşurat pe parcursul a 18 luni, concomitent în 21 de judeţe ale ţării. În perioada august - octombrie, absolvenţii cursurilor se pot înscrie la un concurs cu premii în cadrul activităţii de promovare a importanţei formării continue. De asemenea, proiectul a inclus stimularea creativităţii şi dezvoltarea competenţelor cadrelor didactice de a implementa un curriculum integrat la decizia şcolii, interdisciplinar, pentru matematică şi ştiinţe economice. Partenerii Universităţii „Andrei Şaguna” în proiect sunt Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi, SIVECO România şi Centrul pentru Inovare în Educaţie România.



12