Măsura este impusă de Parlamentul European, astfel că cei care produc, de exemplu, lapte de soia sau chiftele vegetale vor trebui să găsească alte nume pentru aceste produse. O serie de schimbări importante vor avea loc în cazul produselor vegetariene de pe rafturile magazinelor din România, în urma unei decizii importante luate la nivel european. Astfel, aceste produse de post vor trebui să îşi schimbe eticheta şi numele. Comisia pentru Agricultură din Parlamentul European a votat recent o măsură care îi va obliga pe producătorii de produse vegetariene să renunţe la cuvinte precum lapte, carne, chiftele sau burger şi orice alte sintagme de pe etichete care ar putea duce în eroare consumatorul cu privire la produsele de natură animală pe care încearcă să le imite. Practic, oficialii europeni spun că astfel scade riscul de a păcăli cumpărătorul. În aceste condiţii, producătorii şi importatorii vor fi nevoiţi să schimbe sau să adapteze numele tuturor produselor de post pe care le vând.