Majoritatea bucureștenilor își cumpără haine din mall-ul cel mai apropiat de locuință, din comoditate, doi din cinci mergând acolo de câteva ori pe lună, potrivit unui studiu remis, miercuri, Agerpres. ”Orice brand vestimentar trebuie să ia în calcul amplasarea unui magazin într-un mall sau într-un centru comercial, deoarece 96% dintre persoanele intervievate în cadrul studiului își cumpără haine de aici. Românii se dovedesc a fi extrem de comozi, astfel că proximitatea este principalul factor în alegerea unui mall. 43% dintre intervievați au declarat că merg la cel mai apropiat mall de locuință. Numărul mare de magazine - 30% și unicitatea brandurilor - 24% completează topul criteriilor de selecție. Aproape jumătate - 42% dintre respondenți - se duc la mall, de câteva ori pe lună, pentru a-și achiziționa produse vestimentare, iar 28% o dată pe lună”, se arată în studiul MKOR Consulting. În afara hainelor, românii care frecventează mall-urile din București fac acest lucru și pentru a lua masa - 29% sau, pur și simplu, pentru o plimbare - 18%.
"Documentarea prealabilă privind produsele sau magazinele de interes dintr-un mall se realizează cu ajutorul Google de către peste 60% dintre cei intervievați. Când se află în fața raftului, cei mai mulți clienți (73%) cer informații direct de la personalul din magazin", menționează sursa citată. Studiul a fost realizat în noiembrie, în rândul clienților din cinci mall-uri reprezentative din București. Au fost intervievate 398 de persoane, prin metoda field research.