Deprecierea leului ia o pauză publicitară

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Deprecierea leului ia o pauză publicitară

Economie 21 Martie 2012 / 00:00 329 accesări

Evoluţia de ieri a leului n-a mai prezentat interes pentru o mare parte din mass-media, care s-a trezit că „apocalipsa de week-end” s-a încheiat (înainte să înceapă, ce-i drept, dar haideţi să nu le stricăm bucuria). Altfel spus, leul s-a apreciat cu 0,03% în faţa euro, de la maximul istoric de 4,3794 unităţi la 4,3780, o valoare care nu mai prezintă interes pentru nimeni. Dar, ca să fim noi mai altfel, hai să spunem ce se întâmplă acum că s-a apreciat leul. Evident, cei cu rate în euro vor plăti mai puţin, iar cei care au de încasat contravaloarea în lei vor fi mai puţin fericiţi. „Puţin” e cuvântul cheie, dacă vorbim de alaltăieri pe ieri. Pe termen lung, „puţinul” poate devenit „mult”, dacă un anume trend (apreciere sau depreciere) persistă, în special în România, unde creditul în valută domină piaţa bancară. Pentru dolarul american, banca centrală a afişat ieri un curs de 3,3159 unităţi, cu 0,32% mai mic decât cel din şedinţa precedentă. Potrivit dealerilor, piaţa valutară a fost statică ieri, cu un volum redus de tranzacţii.

Taguri articol


12