Deţinătorii de pensiuni, cei mai agresivi promotori

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Deţinătorii de pensiuni, cei mai agresivi promotori

Eveniment 05 Decembrie 2013 / 00:00 590 accesări

S-ar părea că cei mai agresivi investitori în turism în România sunt cei care au deschis pensiuni. Restul au pur şi simplu senzaţia că... lumea a auzit de ei. Potrivit ministrului pentru IMM şi Turism, Maria Grapini, prea puţini investitori din turism pun promovarea în planul de afaceri, iar cel mai agresiv îşi fac reclamă pensiunile. "Eu am avut companii private şi branduri private, dar nu m-am dus la ministrul Industriei să-l rog să-mi promoveze brandul. Mi-am făcut eu politica de promovare. La Guvern mergeam să folosesc acele târguri internaţionale, unde aveam o susţinere financiară. Eu cred că prea puţini îşi pun în planul lor de afaceri, cei din acest domeniu, promovarea", a spus Grapini la Conferinţa Internaţională de Turism a Dunării. Ministrul a afirmat că nu ştie dacă investitorii aşteaptă să îi promoveze statul, pentru că "nu poţi să aştepţi aşa ceva de la cineva căruia nu i-ai dat toate informaţiile". Ea a afirmat că le-a trimis scrisori preşedinţilor de consilii judeţene şi primarilor pentru a transmite informaţii despre toată baza turistică pe care o au, iar autorităţile din turism să încerce să cuprindă aceste obiective în promovare. "Sunt mai agresivi cu promovarea cei cu pensiunile şi cei din domeniul eco-turismului, poate pentru că au pornit mai târziu şi pentru că sunt şi din mediul rural. Poate că cei din urban cred că sunt promovaţi de la sine şi că se ştie de ei", a mai spus Grapini.

Taguri articol


12