Constănțenii interesați de modul în care se desfășoară activitățile comerciale din municipiu pot participa la o dezbatere publică legată de acest domeniu. În 28 noiembrie va avea loc dezbaterea publică referitoare la „Proiectul de hotărâre privind modificarea și completarea Regulamentului privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanța, aprobat prin HCL nr. 371/2016”. Întrunirea va avea loc în stațiunea Mamaia - Hotel Del Mar, sala Paris, ora 14.00. Amintim că proiectul de hotărâre de Consiliu Local privitor la anumite modificări ce vor fi aduse regulamentului care se aplică activităților de piață a fost lansat în dezbatere publică în urmă cu o săptămână. Documentul cuprinde toate regulile pe care trebuie să le respecte toți cei care au afaceri în turism, comerț și servicii, fie că vorbim despre magazine de cartier, terase celebre sau complexuri hoteliere de cinci stele. Actul poate fi studiat pe îndelete la sediul Primăriei Constanţa din bulevardul Tomis nr. 51, pe site-ul www.primaria-constanta.ro, la secțiunea „De interes public - Transparenţă Decizională pe Legea 52/2003 - Informare și consultare publică”, și pe pagina de Facebook: www.facebook.com/PrimariaConstanta. Puteți trimite sugestii și propuneri de îmbunătățire a proiectului de hotărâre prin poştă, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa din bd. Tomis nr. 51, camera 129, sau prin e-mail, la adresa agenti.economici@primaria-constanta.ro. Materialele transmise trebuie să poarte menţiunea „Recomandare la Proiectul de hotărâre pentru modificarea și completarea Regulamentului privind organizarea şi desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanţa, aprobat prin HCL nr.371/2016”. Informații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon 0241/488.192, persoană de contact Carmen Popa.