Disney lansează cruciada alimentaţiei sănătoase

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Disney lansează cruciada alimentaţiei sănătoase

Monden 18 Octombrie 2006 / 00:00 596 accesări

Celebra casă de producţie a lansat o cruciadă împotriva obezităţii prin decizia de a-şi utiliza numele numai pentru promovarea alimentelor sănătoase pentru copii şi de a reduce meniurile hipercalorice comercializate în parcurile sale de distracţii. Numai produsele pentru copii ce răspund normelor de sănătate în materie de calorii, grăsimi şi zaharuri vor putea obţine licenţa de a fi utilizate sub numele companiei sau sub numele personajelor animate create de Disney. Compania a mai anunţat că va face şi schimbări în ceea ce priveşte meniurile servite în parcurile de distracţii. Toţi acizii graşi nesaturaţi (uleiuri şi margarine hidrogenate) vor fi suprimaţi pînă la sfîrşitul anului 2007, iar aceeaşi măsură va fi luată şi pentru produsele promoţionale pînă la sfîrşitul anului 2008.

Printre noile reguli se numără reducerea caloriilor pentru a obţine porţii potrivite copiilor şi reducerea grăsimilor, care vor constitui pînă la 30% din caloriile unui meniu. Disney va continua să împrumute numele său unor dulciuri, precum torturi aniversare sau bomboane, dar acestea vor constitui doar 15% din portofoliul produselor sub licenţă. În urma criticilor din ce în ce mai virulente la adresa rolului lor în creşterea procentului de persoane obeze în Statele Unite, mai multe companii, precum PepsiCo şi McDonald's, au decis în ultimii ani să impună reguli de bună conduită.



12