Dispecerat pentru reclamaţiile privind siguranţa alimentară

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Dispecerat pentru reclamaţiile privind siguranţa alimentară

Politică 06 Iunie 2009 / 00:00 441 accesări

Autoritatea Naţională Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA) a înfiinţat un dispecerat pentru preluarea sesizărilor şi reclamaţiilor cetăţenilor privind siguranţa alimentelor. “Am constatat în ultima perioadă deficienţe şi întîrzieri în soluţionarea sesizărilor sau a reclamaţiilor primite din partea cetăţenilor. Trebuie să dovedim oamenilor că activitatea noastră este în interesul lor şi aceasta nu este doar la nivel declarativ. De aceea am decis înfiinţarea acestui dispecerat, pentru o reacţie cît mai rapidă şi mai eficientă din partea noastră şi o mai bună protecţie a sănătăţii cetăţenilor”, a declarat preşedintele ANSVSA, Marian Zlotea. Serviciul telefonic va funcţiona în regim de permanenţă, 24 din 24 de ore. Linia telefonică este 0800.826.787 şi poate fi apelată şi din reţeaua de telefonie mobilă.

Taguri articol


12