DLAF începe verificări privind contractul dintre Ministerul Mediului şi ARS

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

DLAF începe verificări privind contractul dintre Ministerul Mediului şi ARS

Politică 27 Iunie 2009 / 00:00 623 accesări

Departamentul guvernamental de Luptă Antifraudă (DLAF) a cerut Autorităţii de Management în domeniu date privind informaţiile legate de contractul atribuit de Ministerul Mediului firmei ARS Advertising pentru Programul Operaţional Sectorial (POS) Mediu şi a anunţat că va începe o acţiune de control dacă se constată că bugetul Comunităţii Europene a fost afectat. Şeful DLAF, Adina Petrescu, a declarat că solicitarea pentru primirea unui punct de vedere din partea Autorităţii de Management a fost adresată de către DLAF ca urmare a informaţiilor apărute într-un cotidian central în legătură cu atribuirea contractului pentru servicii de publicitate în cadrul campaniei de promovare a POS Mediu. De asemenea, o delegaţie a Agenţiei Naţionale de Reglementare şi Monitorizare a Achiziţiilor Publice (ANRMAP) va începe, luni, un control la Ministerul Mediului în legătură cu atribuirea contractului de publicitate de jumătate de milion de euro, investigaţia, cerută de ministrul Nemirschi, urmînd să fie dublată de alte două, din partea Curţii de Conturi şi a unei comisii parlamentare. Pentru că a aflat din presă despre intenţia DLAF de a efectua un control la ministerul pe care îl conduce, Nicolae Nemirschi a încercat să glumească, spunînd că o să le propună “să ia bonuri de ordine, să nu se încurce unii pe ceilalţi”. Acesta a continuat spunînd că, “lăsînd gluma la o parte”, este bucuros de faptul că modul de atribuire a contractului cu Ars Advertising va fi verificat: “Aşa poate o să fie clar pentru toată lumea că totul a fost cît se poate de corect şi de legal”. Un cotidian central a a relatat, în ediţia de luni, despre un contract de reclamă atribuit de Ministerul Mediului către firma ARS Advertising. În replică, Ministerul Mediului a informat că trei sferturi din suma alocată pentru contractul cu ARS Advertising reprezintă fonduri europene, a căror cheltuire este verificată de Comisia Europeană. Reprezentanţii instituţiei informau că spoturile POS Mediu au fost şi sînt difuzate pe primele opt canale de televiziune din România, selectate în ordinea audienţelor certificate de instituţii independente şi autorizate în acest sens, banii “ajungînd la toate trusturile de presă”.



12