Doar 4% dintre români foloseau internet banking-ul în 2011

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Doar 4% dintre români foloseau internet banking-ul în 2011

Eveniment 11 Octombrie 2012 / 00:00 330 accesări

Andrei Creţu, manager consulting al PricewaterhouseCoopers (PwC) România, a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă, că aprox. 4% din populaţia României folosea anul trecut serviciile de internet banking, comparativ cu media la nivelul Uniunii Europene de 37%. El susţine că, în Bulgaria, acest indicator este de 3%, în Ungaria ajunge la 24%, iar în Polonia la 27%. „În ţările nordice, cum este Norvegia, indicatorul ajunge la 85%“, a mai spus Creţu. La rândul său, şeful departamentului Dezvoltare Servicii Online şi Strategie de Portofoliu al Volksbank România, Marius Balcanu, a explicat că numărul utilizatorilor de internet banking în România a ajuns la aprox. trei milioane şi creşte odată cu penetrarea internetului. „Unul din doi români accesează internetul, creşterea fiind accelerată. Numărul de utilizatori de internet banking al Volksbank România a crescut cu peste 25% de la începutul acestui an. Clienţilor de internet banking nu le plac parolele complicate şi nu mai folosesc serviciul dacă şi-au uitat parola din cauză că trebuie să se deplaseze la bancă şi nu au timp“, a declarat Balcanu. Potrivit acestuia, utilizarea serviciilor de internet banking a crescut spectaculos în ultimii ani. „Mediul online este un canal alternativ căruia îi acordăm din ce în ce mai multă atenţie şi care permite tranzacţionarea şi gestionarea produselor bancare cu costuri minime atât pentru bancă cât şi pentru client“, a mai spus Balcanu. Volksbank a intrat pe piaţa din România în 2000. În prezent este una din cele mai mari zece bănci de pe piaţa locală, cu active de 4,3 miliarde de euro şi o reţea de 135 de unităţi, extinsă la nivelul întregii ţări.

Taguri articol


12