Două autocisterne blocate la ieşirea din Port, de lucrătorii vamali

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Se întîmplă (încă) în România: pe aici nu se trece!

Două autocisterne blocate la ieşirea din Port, de lucrătorii vamali

Justiție 03 Septembrie 2009 / 00:00 587 accesări

Reprezentanţii societăţii constănţene M&D Sea Farers, care operează în Portul Constanţa, au aflat, cu uimire, că autocisternele pe care le deţin sînt blocate în Poarta 6, lucrătorii vamali interzicînd ieşirea acestora din port. „Stăm în port de la ora 16.44. Lucrătorul vamal ne-a spus că a primit ordin să nu ne lase să ieşim din port, dar nu a spus de la cine sau de ce. Avem toate actele necesare şi, conform legii, documentele de transport în regim suspensiv, tot, dar nu sîntem lăsaţi să trecem”, a declarat unul dintre şoferii autocisternelor blocate la Poarta 6. Societatea M&D Sea Farers are ca domeniu de activitate distribuţia de produse petroliere. Cele două autocisterne, cu o capacitate fiecare de 24 de tone, sînt încărcate cu combustibil şi urmau să se deplaseze către un beneficiar. Potrivit reprezentanţilor Biroului Vamal de la Poarta 6, autovehiculele societăţii aveau nevoie de nişte sigilii gen balize pentru a putea ieşi din port, sigilii care sînt montate de Direcţia Judeţeană de Accize şi Operaţiuni Vamale (DJAOV). Pentru că maşinile au ajuns la Poarta 6 după ce angajaţii DJAOV îşi încheiaseră programul, balizele respective nu au mai putut fi montate, iar societatea este nevoită să aştepte pînă astăzi, la ora 9.00 (mai bine de 16 ore!!), pentru ca lucrătorii Direcţiei să îşi înceapă programul şi problema să fie rezolvată. „Înţeleg că s-a decis că avem nevoie de aceste sigilii, dar ar fi trebuit să fim anunţaţi în mod oficial şi în timp util de orarul restrictiv al Direcţiei, pentru reorganizarea programului nostru de livrare. Sîntem puşi în faţa faptului împlinit fără înştiinţare oficială prealabilă. Nu cred că este nevoie să mai explic că orice întîrziere în transporturi implică supracosturi şi perturbarea programului de conducere şi odihnă al conducătorilor auto. Clienţii noştri aşteaptă livrarea comenzii conform termenului de livrare contractat. Nerespectarea termenelor de livrare către clienţi conduce la pierderea contractelor, implică bani pierduţi etc. Cine suportă toate acestea? Vom lua măsuri în acest sens pentru stabilirea prejudiciului şi imputarea acestora celor responsabili de acest fapt”, a declarat directorul general al M&D Sea Farers. Pentru a nu încurca traficul, blocînd accesul în Poarta 6, cele două autocisterne staţionează în Portul Constanţa, în aşteptarea primei ore de începere a programului de muncă a DJAOV Constanţa.

Taguri articol


12