Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime Constanţa (CN APMC) a trimis ieri un comunicat pentru a aduce lămuriri cu privire la calitatea pe care Viorel Panait a avut-o în Consiliul de Administraţie (CA), după ce acest lucru a stârnit mai multe controverse. Este vorba despre Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 942 din 22.11.2010 referitor la numirea membrilor CA al APM, pe care reprezentanții CN APMC l-au dat publicității. În document, în dreptul numelui lui Viorel Panait apare atât calitatea de membru al CA al CN APMC, cât și cea de președinte al ”Operatorului Portuar” Constanța (calitatea, funcția și locul de muncă). Și asta chiar dacă într-un comunicat trimis de Organizația Patronală ”Operatorul Portuar” se precizează că președintele acesteia a fost membru al CA în calitate de persoană fizică, iar „Operatorului Portuar” nu i-a fost atribuit un mandat în CA al CN APMC. ”Prin urmare, nu se poate considera, din punct de vedere legal, că Viorel Panait ar fi reprezentat și susținut în ședințele CA pozițiile adoptate statutar de către Organizația Patronală, iar aceste poziții ar fi fost luate ulterior în considerare în cadrul dezbaterilor”, se arată în comunicatul trimis de Organizația Patronală ”Operatorul Portuar” (!?). Reamintim că totul a pornit săptămâna trecută, când CN APMC a făcut publice mai multe discuții din ședinţele CA, potrivit cărora Viorel Panait, președintele ”Operatorului Portuar”, a susținut, pe vremea când el însuși făcea parte din administrație, necesitatea Master Planului Portului Constanța. Mai mult, reprezentanții CN APMC au afirmat că, prin prezența lui Viorel Panait, chiar Organizația ”Operatorul Portuar” a participat şi a fost de acord cu demararea Master Planului Portului Constanţa şi a celorlalte măsuri adoptate în CA. În galeria foto din ediția online a cotidianului nostru (www.telegrafonline.ro) regăsiți documentul care conține Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 942 din 22.11.2010 , așa cum a fost remis redacției. Începând de luni, 9 martie, și până la 10 aprilie, reprezentanți ai ”Operatorului Portuar” și ai Federației Naționale a Sindicatelor Portuare pichetează sediul Administrației Porturilor Maritime, deoarece nu sunt de acord cu Master Planul Portului Constanța.