Compania Coca-Cola a lansat o serie de doze din aluminiu în sprijinul echipei SUA la Jocurile Olimpice de la Londra. Designul seriei este realizat în gama de culori standard pentru brand, alb şi roşu, însă cu imagini de siluete ale unor sportivi. În total, seria limitată conţine şase tipuri de doze cu diverşi sportivi. Dozele se vor afla în vânzare în timpul verii, fiecare nouă variantă apărând pe rafturi o dată la două săptămâni. În afară de doze, cu acest design olimpic a fost lansată şi o ladă frigorifică transportabilă. În cadrul campaniei a fost lansat un site promoţional unde fiecare doritor poate să participe la un concurs cu întrebări despre unul dintre sportivii reprezentanţi pe dozele de Coca-Cola. Cel care va răspunde corect la toate întrebările va primi un premiu cu simbolistică olimpică. Pentru această campanie au pozat gimnasta Shawn Johnson, luptătorul Henry Cejudo, fotbalista Alex Morgan, tenismanul John Isner, înotătoarea paralimpică Jessica Long, femeia-boxer Marlen Esparza, săritorul în apă David Boudia şi atletul David Oliver.
În Marea Britanie a fost lansată deja o serie limitată de doze de aluminiu în sprijinul Jocurilor Olimpice propriu-zise. Aceasta a fost creată de agenţia britanică Attic. Dozele britanice au un design mai abstract, cu un mare număr de culori suplimentare, albastru, negru, galben şi verde. Potrivit portalului Acclaim, designerul seriei, Matt Moore, caracterizează stilul creat pentru doze ca fiind ”vector funk”.