Drumuri puţine şi proaste

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Infrastructură de râs

Drumuri puţine şi proaste

Justiție 04 Noiembrie 2011 / 00:00 387 accesări

Sub domnia portocalie a actualilor guvernanţi, România a ajuns subiect de glume pentru statele vecine din cauza stării deplorabile în care se află infrastructura rutieră. Mai grav este faptul că drumurile României, deşi se află permanent în reparaţii, sunt din ce în ce mai proaste. Nici noii kilometri de autostradă realizaţi în ultimii ani nu fac excepţie de la regula „bani mulţi, calitate îndoielnică”, unul dintre tronsoanele inaugurate de premierul Emil Boc, cu mare fast, având nevoie de reparaţii capitale la nici doi ani de la darea în folosinţă. În ceea ce priveşte celebra şi mult discutata Autostradă a Soarelui, construirea în 14 ani a câtorva zeci de kilometri este mai mult decât grăitoare în ceea ce priveşte importanţa care i se acordă infrastructurii rutiere. În ciuda acestor lucruri, companiile statului care se ocupă de acest sector nu prididesc în a face publică orice realizare, oricât de infimă ar fi, comparativ cu anul în care ne aflăm şi nivelul de civilizaţie pe care pretindem că îl avem. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a recepţionat în luna octombrie 151 de kilometri de drumuri naţionale modernizate, valoarea cumulată a contractelor fiind de 453,6 milioane lei. CNADNR a recepţionat 52,16 km de drum modernizat din DN 19 limita judeţului Bihor - Satu Mare, 72,8 kilometri au fost luaţi în primire din traseul DN 15 Reghin-Topliţa (judeţele Mureş şi Hunedoara), şi alţi 25,9 km au fost recepţionaţi din DN 66 Baru-Haţeg (judeţul Hunedoara). Finanţarea contractelor de modernizare a fost asigurată de Banca Europeană de Investiţii şi de la bugetul de stat.

Taguri articol


12