După „succesele” frunzei, Boc vrea brand pentru Dunăre

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

După „succesele” frunzei, Boc vrea brand pentru Dunăre

Justiție 13 Octombrie 2011 / 00:00 396 accesări

Dacă ministrul Turismului, Elena Udrea, a cheltuit sume uriaşe pentru realizarea şi promovarea unui brand de ţară ineficient, care nu a avut niciun rezultat, premierul Emil Boc vrea şi el să intre în istorie realizatorilor de branduri. Şeful Guvernului României şi omologul său bulgar, Boiko Borissov, au decis constituirea unui Consiliu de cooperare la nivel înalt, care să pregătească anual şedinţe comune ale celor două guverne. Potrivit premierului Boc, printre proiectele comune discutate se află şi crearea unui „brand” al Dunării pentru întreaga regiune, construirea celui de-al doilea pod şi de noi hidrocentrale pe Dunăre, precum şi finalizarea interconectorului de gaz Giurgiu-Ruse. Potrivit premierului Boc, România a devenit al doilea partener comercial al Bulgariei, dintre statele membre UE, volumul schimburilor dintre cele două ţări crescând de cinci ori în ultimii doi ani.



12