Marile magazine care comercializează produse electrocasnice au instituit în ultima perioadă, cu fel şi fel de oferte pentru o creştere a vînzărilor. În vreme de criză, orice reducere poate însemna un profit mai mare. De exemplu, pentru fiecare frigider, maşină de spălat, aspirator sau televizor vechi dat la reciclat, se poate lua un produs nou cu o reducere de pînă la 25%. Românii care se gîndesc să-şi schimbe electrocasnicele în perioada de criză sînt avantajaţi de numeroase oferte speciale. Una dintre cele mai bune propuneri este aceea de a ceda vechile electrocasnice în schimbul unei reduceri la cumpărarea unora noi. Vechile electrocasnice pot fi lăsate direct în magazine sau la centrele de reciclare speciale. Nu contează marca, anul de fabricaţie şi nici măcar dacă respectivul aparat mai funcţionează sau nu. Pe lîngă reducerea care se face în magazin, mai aveţi şi posibilitatea de a vă bucura de scăderi ale facturilor la energie sau la apă, prin schimbarea electrocasnicelor. O maşină de spălat mai veche de 10 de ani consumă cu 44% mai multă energie electrică şi cu 60% mai multă apă decît o maşină de spălat nouă. Magazinele care au introdus această ofertă au avut şi ele beneficii. Promoţia a dus la vînzări cu 15% mai mari decît ale oricărei alte oferte anterioare.