Elena Udrea ştie cum se dau... „tunurile“

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Un fost ministru ”de succes” Cum să investeşti într-o zonă şi apoi să... o cumperi

Elena Udrea ştie cum se dau... „tunurile“

Politică 02 Septembrie 2014 / 00:00 558 accesări

INTERESU' POARTĂ FESU' Toată lumea știe că Elena Udrea iubește lucrurile foarte scumpe și de... catalog. Când a intrat în politică, a avut grijă să afle toată lumea asta. De altfel, Traian Băsescu ne-a atras atenția că Udrea are calitățile necesare pentru un candidat la Președinție: are Mercedes, poșete, terenuri și case. După ce a construit un parc la Nana, dar la preţuri de Monaco, şi a făcut cadastru în toată această comună, jurnaliștii de la Antena 3 au descoperit că fosta ministră a Dezvoltării a construit un complex privat de milioane de euro, chipurile pentru turişti, numai că acolo se putea intra doar pe bază de invitaţie! Mai exact, în 2011, pe când gestiona cel mai mare buget al ţării (pentru că merita!?), Elena Udrea a pasat 11 milioane de euro din fonduri europene pentru construirea unor piscine la marginea Capitalei, invocând o creştere a numărului de turişti. Practic, a alocat fonduri europene pentru un soi de hotel. De ce această investiție? Vă spunem noi. După numai câteva luni de la terminarea lucrărilor, Udrea anunţa că s-a mutat în cartierul cu pricina, unde chiria e mult peste 2.000 de euro. Este vorba despre cel mai scump complex rezidenţial din România, ”Stejarii”, care se află în apropierea pădurii Băneasa. Dar asta nu este tot. La fel a făcut și după ce a refăcut (cu bani foarte mulți) drumul spre Băile Boghiș: le-a cumpărat! Coincidență? Interes?

ÎN URMA EI... POTOPUL Dar toate astea nu sunt singurele ”afaceri de succes” ale Elenei Udrea. Preşedintele Consiliului Judeţean Vâlcea, Ion Câlea, spune că domeniul pentru schi de la Vidra-Voineasa a ajuns un dezastru după ce Udrea a trecut proiectul în gestionarea Guvernului pe vremea când era ministru. Udrea promisese că va aloca 35 milioane de euro pentru Transalpina Ski Resort, de la Voineasa. Banii nu au mai venit, aşa că proiectul a fost sistat în 2013, din lipsă de finanţare. Firma care a câştigat licitaţia mai are de recuperat de la stat 8 milioane de de euro. În 2010, aceeaşi Udrea a lansat brandul turistic al României, cu un logo care a stârnit numeroase controverse. Ea va fi cu siguranţă chemată să dea explicaţii şi despre Gala Bute, căci se ştie foarte clar că s-a început urmărirea penală in rem. Cât priveşte sălile de sport (făcute cu bani grei!) în satele unde sunt mai mulţi bătrîni decât tineret, este ca şi cum te-ai duce în localităţi lovite de inundaţii şi le-ai împărţi oamenilor ciocolate şi pantofi cu toi cui! Prietenii ştiu de ce.



12