Frunză verde stâlp, curge apa-n beci! Ielena Udrei ne-a lipit definitiv eticheta pe fruncea naţională. Sub pretextul că turiştii ar trebui să viziteze „grădina carpatină”, ministresa Elena Udrea a demonstrat cum se persiflează în mod organizat şi legal bani comunitari. O jumătate de frunză, şi aia virtuală, a „costat” 850 de mii de euro. Şi, pentru ca adevăratul brand de ţară să fie respectat întru totul, s-a dovedit că jumătatea de frunză a fost FURATĂ de la o firmă engleză, deşi ar fi putut fi cumpărată cu 250 de euro. La ce ne-am fi putut aştepta? Noul brand vechi de ţară a fost dospit de cel mai multilateral dezvoltat om al României, Elena Udrea. Pluripotenţiara poate, ştie şi este totul: stratega naţiunii, croşetoarea puloverelor, călăreaţa cailor, concetăţeana Cotrocenilor, gospodina mopurilor, dirijoarea pedeleilor, şefa banilor, muma parcărilor etc... Şi competenţa profesionistei într-ale improvizaţiei pe bani publici este pentru a doua oară dovedită numai în sector turistic. Anul trecut, pe vremea asta, a cheltuit alţi bani pentru alt brand de ţară, care, la rândul lui, pare să fi fost furat... Până una-alta, blonda lansată în politică de faptul că nu ştie care sunt ţările membre UE s-a remarcat numai prin „eşece” răsunătoare, în tandem cu portocaliii care au numit-o. Dar, cum românii îs iertători, vor mai vota o dat. Şi încă o dat, că vorba ceea, din greşeli învaţă blonda. Nu mai contează pe spatele cui... În atare condiţii, succesuri multiple, consecutive şi simultane în acelaşi timp!