Reporter: Înainte de toate, să facem cunoştinţă cu EMU şi istoria sa...
Giovanni Regina: EMU este o companie italiană, fondată în 1951, care a devenit un simbol internaţional “Made in Italy” în mobilierul de exterior şi de grădină. În anul 2005, compania a trecut sub conducerea L Capital, fondul privat de investiţii al faimosului grup LVMH - Louis Vuitton Moet Hennessy, leader mondial în producerea şi comercializarea produselor de lux. EMU a început producînd cutii de viteză pentru serviciile militare - componente din metal acoperite cu plastic şi rezistente la factorii de mediu. De atunci si pînă acum, EMU a acumulat o experienţă de circa 60 de ani, o perioadă lungă, care nu înseamnă doar experienţă, ci şi ascensiune în mărime, în producţie şi în distribuţie. În fabrica noastră din Marsciano, Perugia se produc mai mult de 700.000 de articole. Brand-ul EMU este prezent în peste 50 de ţări din întreaga lume.
R.: Acum vă aflaţi şi în România. De ce aţi ales să deschideţi primul showroom în Constanţa şi nu la Bucureşti?
G.R.: Ne-am gîndit la această locaţie, staţiunea Mamaia, pentru că ştim că este una dintre cele mai renumite atît din Romania, cît şi din Europa. Sîntem constienţi că această staţiune atrage atît un număr foarte mare de turişti, cît şi investitori… Este o zonă care are un mare potenţial, sînt multe hoteluri, restaurante, terase, pentru care firma noastră vine cu modele variate, care le pot îmbunătăţi imaginea. Asta nu înseamnă că ne adresăm exclusiv celor care deţin hoteluri sau terase… Orice persoană poate achiziţiona pentru locuinţa sa orice tip de mobilier din gama noastră foarte variată.
R.: Cum, sau mai bine-zis prin ce poate EMU imbunătăţi design-ul exterior al unei terase, de exemplu? Prin ce se diferenţiază EMU de celelalte firme de mobilier pentru exterior?
G.R.: În primul rînd, toate produsele noastre se remarcă prin calitate, prin confort şi finisaj. Avem o gamă variată de mobilier împărţită în cinci colecţii : EMU Wicker, Metal Collection, Teak Metal, Aluminium şi Advanced Collection. Toate colecţiile poartă amprenta unui designer renumit - să menţionez doar cîteva nume: Jean-Marie Massaud, Christophe Pillet, Rodolfo Dordoni. Deci, o primă diferenţă ar fi originalitatea. Ne mîndrim mult cu colecţia noastră EMU Wicker, o colecţie de mare impact, care atrage prin eleganţă şi prin rafinament. Materialul folosit pentru aceste creaţii este unul special, pe bază de polimeri, care nu suferă modificări de formă sau culoare indiferent de condiţiile atmosferice. Deci, fie că e soare sau plouă, nu aveţi de ce să vă temeţi: toate produsele noastre sînt testate riguros şi nu există riscul de a se deteriora. Această colecţie se deosebeşte prin împletitura manuală, care imprimă o estetică originală mobilierului. Colecţia Metal include mese şi scaune care te duc cu gîndul la bistro-urile frantuzeşti, oferind o gamă variată de culori şi modele. Am descoperit şi splendoarea teak-ului şi l-am îmbinat cu oţelul în colecţia Teak Metal, care se remarcă atît prin simţul practic, cît şi prin confort. Mesele extensibile din această colecţie nu fac altceva decît să vă îndemne să vă invitaţi prietenii… şi să vă simţiţi bine într-un decor sofisticat. Deci, ca să răspund la întrebarea dvs., ne diferenţiem prin calitate, prin rafinament, eleganţă, lux - acestea sînt cuvintele - cheie echivalente cu EMU.
R.: Ce puteţi spune despre EMU în lume?
G.R.: Ceea ce pot spune despre EMU este că avem un portofoliu impresionant de clienţi, consideraţi adevăraţii nostri „ambasadori” atît în Italia, cît şi în lume. Grupul EMU a dezvoltat multe proiecte de înalt nivel internaţional, devenind furnizorul principal pentru hoteluri de lux, precum Jumeirah Beach Dubai, Hotel Caba di Volpe, Hotel Ramazzino, Hotel Cervo, Aqua Dome Austria. De asemenea, Club Med, McDonald’s şi Starbucks Coffee se numară printre clienţii nostri. Deci, cu alte cuvinte, clienţii vorbesc despre noi.
R.: Să revenim la România, unde sînteţi încă la început. Ce intenţionează EMU să facă, în continuare, în România?
G.R.: Avem un plan de marketing bine stabilit. Showroom-ul din Constanţa este doar începutul în România. Următorul pas va fi deschiderea unui showroom în Bucureşti. După aceea, vom vedea unde vor mai fi amenajate alte showroom-uri. (P)