Banca Comercială Română (BCR) transformă 28 de sucursale din întreaga ţară în unităţi de tip cashless, care vor derula operaţiuni în regim electronic, fără casierii. Reţeaua BCR va dispune, astfel, de 41 de sucursale cashless, iar numărul lor va creşte până la 125, în 2018. Totodată, BCR va deschide, în acest an, şapte sucursale noi de tip Centru de Dialog Financiar, iar alte 58 vor fi modernizate, în baza unei investiţii totale de peste 50 milioane euro în următorii doi ani. „Modernizarea reţelei de unităţi reprezintă o componentă esenţială a strategiei noastre de retail. Întreaga arhitectură a noilor sucursale BCR, inclusiv conceptul de agenţii cashless, a fost dezvoltată ţinând cont de propunerile venite din partea clienţilor noştri şi în strânsă legătură cu strategia de dezvoltare a Grupului Erste. Faptul că am investit în cea mai mare reţea autohtonă de automate de retrageri de numerar şi plăţi (cu peste 2.500 de maşini), oferind încă din 2015 gratuitate persoanelor fizice care fac retrageri de numerar la echipamentele automate, ne conferă azi posibilitatea de a face un pas important în ceea ce înseamnă procesul de deservire a clienţilor. Avem o responsabilitate în a pune la dispoziţie un management corect al numerarului, deoarece România rămâne încă o ţară în care predomină operaţiunile cash, fără ca acest lucru să ne împiedice să fim banca numărul unu în oferirea ambelor servicii, cash și non-cash, la nivel naţional“, spune vicepreședintele Retail & Private Banking al BCR, Dana Demetrian.