\"Euro-frunza\", noul logo ecologic al UE

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

\"Euro-frunza\", noul logo ecologic al UE

Eveniment 09 Februarie 2010 / 00:00 404 accesări

\"Euro-frunza\" este noul logo ecologic al UE, creat de un student din Germania, emblema urmând să fie afişată pe toate produsele ecologice preambalate, produse în statele membre şi care respectă standardele comunitare. Simbolul a fost ales în urma unui concurs de design pentru logo-ul ecologic al UE, la care s-au înscris aproape 3.500 de concurenţi, a arătat, ieri, Comisia Europeană (CE). Câştigătorul este studentul german Dusan Milenkovic, al cărui proiect a fost agreat în proporţie de 63%. Noul logo va apărea, în mod obligatoriu, pe toate produsele ecologice preambalate, produse în statele membre şi care respectă standardele comunitare, de la 1 iulie 2010. Acesta va fi facultativ pentru produsele de import. Pe lângă Euro-frunză, se vor putea aplica şi alte logo-uri ecologice ale diferitelor întreprinderi private ori folosite la nivel regional sau naţional. În următoarele săptămâni, regulamentul cu privire la agricultura ecologică va fi modificat pentru inserarea noului logo într-o anexă. Dintre cele aproape 3.500 de proiecte primite de CE, au fost selectate trei finaliste, care au fost postate pe site-ul competiţiei pentru a fi votate online. Votul s-a încheiat la 31 ianuarie 2010. Proiectul câştigător arată stelele UE în formă de frunză, pe un fond verde.



12