Companiile care expediază volume mari de corespondenţă comercială către un număr mare de destinatari au la dispoziţie, în premieră, serviciul ExpediPrint, lansat de Poşta Română. ExpediPrint este un serviciu de poştă hibridă, informaţiile circulînd atît în format electronic, cît şi în format tradiţional. Poşta Română comunică lansarea serviciului ExpediPrint în cadrul Bucharest City Challenge 2008, ce se desfăşoară în Capitală, în perioada 22-24 august 2008, pe circuitul din jurul Palatului Parlamentului. Vectorul de imagine al acestui serviciu este pilotul de raliuri Adrian Raspopa, concurent în cadrul Cupei Dacia Logan. Companiile care doresc să utilizeze serviciul ExpediPrint predau Poştei Române, în format electronic, baza de date cu destinatarii corespondenţei comerciale precum şi conţinutul acesteia. Poşta Română expediază apoi informaţiile, în format electronic, către centrele regionale operaţionale, unde corespondenţa este tipărită şi expediată, după cartarea automată, în funcţie de adresele de distribuire. Cele trei elemente - transmiterea electronică a datelor, tipărirea trimiterilor cît mai aproape de locurile de destinaţie şi cartarea automată - conduc la reducerea costurilor şi la îmbunătăţirea substanţială a timpilor de circulaţie.