Facebook a lansat joi 'Messenger Day', o nouă funcție de comunicare efemeră pe aplicația sa de mesagerie Messenger prin care compania lui Mark Zuckerberg aspiră să rivalizeze cu rețeaua de socializare Snapchat, relatează EFE. Printr-un comunicat oficial, Facebook a precizat că 'Messenger Day' va permite utilizatorilor să împărtășească poze, clipuri și alte conținuturi care vor dispărea după 24 de ore de la postarea lor. Această funcție, care a fost testată în mai multe țări și acum se extinde în mod global începând cu SUA, cuprinde un acces rapid la cameră pentru ca aceasta să fie accesibilă în orice moment.
Utilizatorii vor putea, de asemenea, să aleagă între peste 5.000 de figurine și mărci pentru a-și putea edita și personaliza cum cred de cuviință postările. Prin această nouă aplicație, Messenger intră în competiție directă cu Snapchat, o rețea de socializare populară, mai ales în rândul tinerilor caracterizată prin faptul că pozele, clipurile sau mesajele instantanee dispar după ce au fost văzute.