BRD, a doua bancă din sistem după active, a raportat pentru 2015 operaţiuni de factoring de 920 milioane euro, ponderea cea mai mare a volumului de afaceri înregistrându-se în zona bunurilor de larg consum, industria metalurgică și în industria maşinilor şi echipamentelor. Factoringul intern fără regres a fost în continuare cel mai căutat produs, cu o pondere de peste 70% în totalul portofoliului, potrivit unui comunicat al companiei. În 2014, BRD înregistrase operaţiuni de factoring de 960 milioane euro. „Strategia noastră pentru 2016 are în vedere diversificarea ofertei, cu accent pe soluţii inovative, astfel încât să uşurăm accesul la produsele de factoring“, spune oficialul BRD Anca Dogaru. Piaţa de factoring, în care activează bănci şi companii specializate în scontarea şi administrarea de facturi comerciale, a crescut în 2015 la 3,65 miliarde euro, cu 950 milioane euro mai mult faţă de volumul din anul precedent.