Peste 80 de firme din întreaga ţară s-au reunit sub cupola tîrgului naţional de materiale de construcţii - “Tomis Ambient Construct”, eveniment care se desfăşoară, în perioada 1-4 martie 2007, în staţiunea Mamaia. Vizitatorii expoziţiei pot afla, la standurile expozanţilor, care sînt tendinţele în materie de amenajări interioare. Atracţia tîrgului este reprezentată de plăcile de faianţă încrustate cu cristale Swarovski, expuse de o societatea comercială “Dan Serv Trading ‘96” SRL din Bucureşti. "Avem foarte multe cereri pentru asfel de obiecte, în special în capitală. Preţul pentru o placă de faianţă de acest tip ajunge la 150 de euro, în funcţie de materialul utilizat, întrucît clientul poate solicita o ceramică deosebită", a declarat Dan Dobrescu, patronul firmei. El a adăugat că produsele pe care le comercializează se adresează unui segment de persoane care vor calitate, dar care sînt şi dispuse să plătească pentru ea. Cea mai ieftină placă de faianţă costă între 30 şi 40 de euro, în timp ce pentru cei mai pretenţioşi clienţi în materi de decoraţiuni interioare, preţul metrului pătrat poate ajunge la 700 de euro (fiind vorba despre piatră lucrată manual).
În opinia sa, cele mai căutate produse sînt granitul, care vine într-o gamă coloristică surpinzător de bogată, dar şi faianţa impregnată cu fotografii. În acest ultim caz, clientul poate aduce orice fotografie, iar aceasta va ajunge, printr-un procedeu special, pe faianţa din locuinţa sa. Totodată, “Tomis Ambient Construct” oferă specialiştilor şi publicului larg o gamă variată de produse utilizate în industria construcţiilor. În cadrul tîrgului veţi putea afla că, pentru tencuirea exterioară a unei clădiri, la modă sînt materialele rezistente la intemperii. Cu toate că sînt impermeabile, materialele folosite lasă peretele să "respire", tocmai pentru a preveni apariţia condensului şi a mucegaiului. În cadrul tîrgului mai sînt expuse centrale termice de apartament, al căror preţ de pornire este de aprox. 1.000 de lei, dar care pot ajunge, în funcţie de performanţe, şi la 4.500 de lei. În plus puteţi întîlni şi o gamă largă de tîmplărie PVC, de materiale pentru acoperiş, scaune, mobilier specializat sau chiar piscine.
BRD organizează o tombolă
Banca Română pentru Dezvoltare este partenerul CCINA în organizarea tîrgului “Tomis Ambient Construct”. Ca noutate în cadrul tîrgului, BRD a amenajat un stand unde îşi prezintă produsele, dar organizează şi o tombolă pentru vizitatorii tîrgului. “Am editat taloane de participare la tombolă pe care am inserat un produs al nostru - Creditul Punte, iar pe verso se completează cîteva date personale. La sfîrşitul fiecărei zile a manifestării expoziţionale, timp de patru zile, vom extrage din urnă cîte un talon, iar premiul va fi cîte un ceas”, a declarat Tudor Nacu, director Marketing în cadrul BRD Constanţa. În ultima zi a tîrgului, taloanele extrase în zilele precednte vor fi reintroduse în urnă, iar o persoană va cîştiga un telefon mobil.
Potrivit reprezentanţilor BRD, încă din prima zi au fost introduse în urnă aprox. 200 de taloane. Organizatorii tombolei au apelat şi la un grup de studenţi din cadrul Universităţii “Ovidius” Constanţa, care au avut ca misiune distribuirea taloanelor de participare la toţi vizitatorii tîrgului. Cîştigătorul din prima zi a tombolei va fi anunţat la standul BRD, acesta putînd intra, pe loc, în posesia premiului. La rîndul său, directorul grupului BRD Constanţa, Eugen Sandu, a declarat că, deşi pare puţin forţată prezenţa unei instituţii bancare la un tîrg de materiale de construcţii, “BRD este implicată profund în economia reală şi cît mai aproape de client, indiferent dacă este vorba despre expozanţi sau de vizitatori”.