Fănel, furnizorul de energie

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Hai-De TV

Fănel, furnizorul de energie

Eveniment 17 August 2011 / 00:00 559 accesări

Sătul să tot fur curent electric de prin canalizări, într-o bună zi mă pune gândul necurat să mă „abonez” la unul din zecile (că sunt zeci, nu?!) de furnizori de energie din priză, din România. Fănel, să zicem. După care, firesc, încep să-mi vină facturile. De vreo câteva ori, nu o dată, facturi emise pe 27 a lunii şi scadente pe 10, luna următoare, le-am primit pe... 12, data poştei. Deci nu le-am uitat, ca alzhaimăru’, în cutia de scrisori. Şi îi semnalez lui Fănel, prin e-mail, să îi spun păţania, că tot îmi cere el să-i completez online un „formular de feed-back”... Chestie simplă, după calendar, nici măcar gregorian. Şi, în loc să primesc un răspuns simplu, prietenos omului, mă trezesc cu următoarele rânduri inutile:

„La data prezentului e-mail înregistraţi în evidenţele contabile ale furnizorului de energie, pentru contractul de furnizare a energiei electrice nr. aferent locului dumneavoastră de consum, un sold debitor în valoare de, reprezentând contravaloarea restului de plată al facturii de energie electrică nr., în valoare iniţială de. Ataşat prezentului aveţi copia facturii mai sus amintite.” Eu revin mai explicit, dar se pare futil:

„Domnule, păstrez la dispoziţia dvs. plicul sosit azi 12 aug. cu ştampila poştei, în condiţiile în care factura emisă pe 27 IULIE este scadentă pe 10 AUGUST... Inadmisibil.” Dar nici el nu se lasă! Şi răspunde, „la minut”: „Întrucât facturile se transmit în teren prin intermediul unei societăţi prestatoare de servicii, neprimirea sau primirea cu întârziere a facturilor se va semnala la Centrul de Relaţii cu Clienţii la care este arondat locul de consum. Aşa cum aţi menţionat în sesizare, data ştampilei poştei este 10.08.2011, în consecinţă, a existat o disfuncţionalitate (sic!) în procesul de expediere a facturii de către societatea prestatoare de servicii. Pe de altă parte, dorim să menţionăm faptul că primirea cu întârziere a facturii nu trebuie să reprezinte motiv de îngrijorare, atâta vreme cât factura aferentă consumului de energie electrică, în conformitate cu art. 11 din contractul de furnizare a energiei electrice, poate fi achitată în termenul de scadenţă de 15 zile de la data emiterii (adică, pe... 10?!, n.n.)”. Punct şi de la capăt! Nu scuze, nu că va îmbunătăţi serviciile şi-o să spună ălora care duc plicurile că-i vor arde la banii prevăzuţi în contract!? Eu tot sper în sinea mea c-o să le tai curentul „poştaşilor”, aşa cum mă ameninţi şi pe mine, Fănele!...

Taguri articol


12