Suporterii englezi, care nu au putut susţine naţionala Angliei pentru că a ratat calificarea la Campionatul European, au fost cei mai interesaţi de informaţiile publicate pe site-ul oficial al EURO 2008, a anunţat forul european. Primul loc în clasamentul ţărilor care au furnizat cel mai mare număr de vizitatori este ocupat de Marea Britanie, cu 15%, urmat de Statele Unite (8%), Germania (8%), Canada (5%) şi Finlanda (4%), iar Italia, Spania, Franţa, Turcia şi Elveţia au avut în jur de 3 procente fiecare. Un raport al celor care coordonează site-ul oficial al Campionatului European din Austria şi Elveţia, euro2008.com, arată că 63% din numărul total de vizitatori a fost din Europa, 20% din America, 14% din Asia, iar 3% din restul lumii. Site-ul competiţiei este disponibil în zece limbi, iar 73% dintre utilizatori au ales limba engleză. Faţă de site-ul ediţiei din 2004, numărul afişărilor din februarie 2008, cînd a fost lansat, pînă în prezent s-a dublat, ajungînd la 1 miliard, creşterea fiind de 250%. În luna iunie, s-a înregistrat un trafic de peste 42 de milioane de vizitatori din 200 de ţări, care s-au folosit de serviciile de text, multimedia şi video oferite de UEFA. Într-o zi a turneului au existat 4,3 milioane de vizitatori, iar 500.000 de utilizatori au urmărit în direct partidele prin intermediul site-ul oficial al competiţiei. “Pentru prima dată, tot conţinutul este distribuit dintr-o singură sursă centralizată, care a oferit întregii lumi imagini video, audio, text sau fotografii de la turneu”, a spus Alexandre Fourtoy, preşedintele UEFA Media Technologies SA, un subsidiar al UEFA care se ocupă de administrarea paginii electronice. Editorul şef al euro2008.com, David Farrelly, a spus că a fost necesar ca milioanele de suporteri să poată să fie la curent cît mai rapid cu cele mai noi informaţii despre meciurile de la Campionatul European.