Ca urmare a apelurilor repetate primite de la consumatori, care suferă de pe urma întreruperii furnizării de apă caldă de consum şi încălzire, RADET Constanţa consideră ca este necesar să reia anunţurile transmise în cursul dimineţii de ieri, prin care se anunţă că CET Palas nu poate asigura energie termică, fiiind afectaţi consumatorii din 12 zone ale oraşului. Ca urmare a unor avarii majore, Sucursala Electrocentrale (CET Palas) a oprit alimentarea cu agent termic primar. În această situaţie se află, din ziua de 3 martie, punctele termice 44, 45, 46, 48, 50, 51, 52, 53, 117, 121, 122, 123, 130, 131, 132, 138, 139, 140, 142, 145, 146, 147, 169, 170, 171, 174, 175, 176, 177 şi 178, (fiind afectate zonele Inel II, Soveja, Grăniceri şi Tomis Nord) şi, de ieri, punctele termice 54, 56, 86, 89, 101, 103, 120, 134, 135, 136, 137, 160, 161, 162, 163, 165, 211, 214, 247, 248 şi 272, fiind afectate zonele CET, Medeea, Brătianu, Pod Butelii, Dacia, Tomis III, Tomis Nord şi Inel II. În total, este oprită furnizarea de încălzire şi apă caldă de consum către consumatorii alimentaţi din 52 puncte termice, situaţi în zonele menţionate mai sus. „Precizăm că, la închiderea ediţiei, CET Palas nu a putut estima data şi ora reluării furnizării de agent termic primar. RADET Constanţa îşi cere scuze pentru disconfortul asfel creat”, au declarat reprezentanţii Biroului de Presă al RADET Constanţa.