Vara trecută, Fashion TV (FTV) România a organizat o campanie de amploare la Constanţa şi a promovat turismul de pe litoral, în special pe cel din Mamaia. Rezultatele înregistrate au determinat FTV să realizeze o colaborare foarte strânsă cu reprezentanţii sectorului turistic. Din acest motiv, împreună cu Primăria Constanţa şi Ministerul Turismului, FTV va realiza câteva evenimente mai speciale, cu echipe formate din câteva zeci de persoane, care vor lucra pentru promovarea turismului de pe litoral.
CARAVANA FTV A POPOSIT, ÎN WEEKEND, LA CONSTANŢA Fashion TV le oferă tinerelor de pe litoral cu aptitudini organizatorice şi de comunicare ocazia de a lucra într-o echipă profesionistă, de a călători şi de a promova turismul românesc, prin evenimentele organizate sub egida FTV pe litoral, în acest an. Aşa cum au anunţat, recent, reprezentanţii Fashion TV doresc formarea unei echipe la Constanţa de aprox. 20 de persoane, pe următoarele posturi: coordonator zonal, reprezentant vânzări şi scouteri pentru recrutarea noilor talente. În acest sens, caravana FTV a fost prezentă la Constanţa, la hotelul Oxford, sâmbătă şi duminică, pentru realizarea a două sesiuni de interviuri ale candidatelor.
Mai multe tinere constănţence cu aptitudini şi experienţă în domenii precum comunicare, vânzări sau make-up au răspuns invitaţiei FTV şi s-au prezentat, sâmbătă seară, la prima sesiune din weekend a interviurilor. O comisie de selecţie a candidatelor, din care a făcut parte şi câştigătoarea titlului „Miss România 2012”, constănţeanca Maria Iacob, le-a prezentat pe larg cerinţele şi le-a chestionat în legătură cu abilităţile şi experienţele lor profesionale recente. Cerinţele pentru aceste posturi sunt aptitudinile organizatorice excelente, abilităţi de comunicare, spirit de echipă, putere de convingere şi experienţă în modelling.
FASHION CORNER ŞI LA MALL O parte din tinerele interesate de aceste joburi, aflate deja „în vizorul” organizatorilor, s-au prezentat încrezătoare şi determinate, pregătite pentru activitate şi o integrare rapidă. „Am terminat jurnalismul, am mai lucrat în domeniul organizărilor de evenimente. Îmi doresc să profesez în domeniul modelling-ului, care este foarte atractiv. Ce poate fi mai în vogă decât modelling-ul?!”, a declarat o candidată în vârstă de 27 de ani, Raluca Velicu, din Constanţa, care a participat la sesiunea de interviuri de ieri.
Recrutările reprezintă doar începutul pentru formarea unei echipe profesioniste la Constanţa, ce va participa la proiectele de promovare a turismului de pe litoral, printr-o metodologie nouă. Orice persoană din Constanţa care va avea idei şi iniţiative pentru promovarea turismului, pe direcţia trasată de FTV, este binevenită la Fashion Corner-ul care va fi inaugurat la City Park Mall, în preajma Târgului de Turism al României de la Romexpo Bucureşti, din luna martie. La Corner-ul FTV, care va fi deschis permanent, vor fi prezentate celor interesaţi, pe lângă diverse servicii şi informaţii, şi oferte turistice.
Cei de la FTV sunt interesaţi de colaborări ale tinerelor prezentabile şi bune comunicatoare, la început pentru trei categorii: coordonatori de echipe care se vor ocupa de promoţii, de realizare de evenimente şi de scouting, colaboratori pentru scouting şi sampling, precum şi colaboratori pentru vânzări.