Filmul de promovare a staţiunii Mamaia, la Cannes

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Răsplata eforturilor

Filmul de promovare a staţiunii Mamaia, la Cannes

Eveniment 10 Mai 2014 / 00:00 1701 accesări

La mai puţin de o săptămână de la lansarea oficială, filmul de promovare a staţiunii Mamaia, realizat de Asociaţia de Promovare Litoral - Delta Dunării (APLDD), a fost invitat să participe la competiţia internaţională „Cannes Corporate Media & TV Awards 2014”. Competiţia este recunoscută, la scară internaţională, ca fiind unul dintre cele mai prestigioase festivaluri ale genului, la care participă firme din 40 de ţări, de pe cinci continente. Până anul acesta, România a fost una dintre puţinele ţări din Europa de Est care nu au fost reprezentate în cadrul festivalului. Astfel, filmul de promovare a staţiunii Mamaia va fi primul de acest gen din România, ajungând să fie cunoscut, pe viitor, la nivel mondial şi contribuind astfel şi la îmbunătăţirea imaginii României la nivel global. Filmele ce vor intra în competiţie vor fi evaluate de către un juriu format din câştigători ai premiilor Oscar şi Emmy, specialişti media şi profesionişti din domeniul marketingului şi al audiovizualului. Filmul staţiunii Mamaia a fost lansat oficial în 1 mai, în cadrul evenimentului organizat de APLDD pe plaja din Mamaia, şi difuzat simultan de cluburile şi hotelurile din staţiune, tot în aceeaşi seară, la miezul nopţii. Filmul a fost realizat exclusiv din fonduri obţinute din taxa de promovare a staţiunii, colectată la nivelul Asociaţiei, cu scopul de a promova Mamaia pe piaţa naţională şi pe pieţele internaţionale cu potenţial de emitere de turişti. „Am realizat cu mândrie acest film, pentru care echipa noastră a lucrat cu profesionişti care au reuşit să surprindă tot ce are Mamaia de oferit ca destinaţie care are şansa să devină Miami-ul Europei. Vorbim despre singurul film de destinaţie turistică din România, dar sunt convinsă că şi de această dată vom crea un model care îi va determina pe cei ce administrează alte destinaţii turistice din România să iniţieze realizarea de filme de promovare turistică de acelaşi gen şi la acelaşi standard. Invitaţia la Cannes ne onorează şi ne răsplăteşte eforturile”, a declarat preşedintele APLDD, Corina Martin.



12