În topul reclamaţiilor înregistrate la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CRPC) Constanţa se află, pe lângă unităţile bancare, şi firmele de cablu şi TV. Oamenii se plâng că în contracte sunt unele clauze abuzive, dar şi unele informaţii care îi duc cu vorba. Specialiştii au răspuns sesizărilor consumatorilor de fiecare dată, multe dintre reclamaţii dovedindu-se a fi cât se poate de întemeiate, aşa că şi comisarii Protecţiei Consumatorilor s-au văzut nevoiţi să încheie procese verbe de contravenţie pentru unele firme de cablu TV. Potrivit şefului CJPC Constanţa, Dionisie Culeţu, sancţiunile n-au fost unele de neluat în seamă, valoarea lor ridicându-se chiar şi la 10.000 de lei, atât cât a fost şi ultima amendă dată unui operator de cablu TV, pentru “o practică comercială incorectă şi o clauză abuzivă introdusă în contract”. Reprezentantul CJPC spune că astfel consumatorii au fost păcăliţi. Mai exact, în prima parte a documentului de prestări servicii era trecut un termen de montare (90 de zile), iar în ultima parte exista şi menţiunea că perioada de aşteptare se poate prelungi cu încă trei luni. Culmea este că taxele de instalare a reţelelor de cablu TC, internet, dar şi telefonie erau deja plătite de către client. Drept urmare, reprezentanţii CJPC Constanţa au sesizat şi forul superior, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, întrucât contractele au prevederi care nu sunt deloc clare.