Firmele din „Rabla” au lăsat constănţenii fără vouchere

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Ultimul episod

Firmele din „Rabla” au lăsat constănţenii fără vouchere

Eveniment 29 Iunie 2013 / 00:00 1194 accesări

Răsturnare de situaţie la „Rabla”. Conform anchetei desfăşurate la Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) în urma sesizărilor făcute de administratorii celor trei centre colectoare din Constanţa - VMB Lux Sonor din municipiul Constanţa, SC Resort SRL din Lumina şi firma din Ovidiu, Recsal - înscrise în Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional - „Rabla” 2013, s-a constatat că de vină pentru situaţia creată sunt chiar reprezentanţii firmelor colectoare. Redacţia cotidianului „Telegraf” a solicitat AFM şi Ministerului Mediului şi Schimbărilor Climatice explicarea motivelor pentru care, în cea de-a doua etapă a distribuirii voucherelor „Rabla”, constănţenilor nu li s-a repartizat niciun tichet, după ce în prima sesiune au fost atribuite 147 de vouchere din cele 4.250 din totalul celor 17.000 de înscrisuri disponibile pentru acest an la „Rabla”.

Reprezentanţii AFM au fost prompţi, înaintând răspunsul solicitat de noi în doar câteva zile. Vă prezentăm integral rezultatul anchetei cu privire la „Rabla” Constanţa:

„În urma verificărilor efectuate de către departamentul IT al AFM, s-a constatat că reprezentanţii firmelor colectoare din Constanţa au introdus date greşite în aplicaţia informatică, fapt recunoscut şi de către aceştia oficialilor instituţiei noastre. În consecinţă, vă comunicăm că Administraţia Fondului pentru Mediu a respectat toate prevederile legale, prevăzute în Ghidul de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2013”. Conform Ghidului, condiţia obligatorie pentru ca un colector să poată solicita suplimentarea numărului tichetelor în cea de-a doua etapă era să aibă toate voucherele atribuite în prima sesiune valide.

Contactat vineri, 28 iunie, administratorul firmei de casare Recsal din Ovidiu, Constantin Moţ, a recunoscut că au existat unele greşeli. „Sunt de acord, la noi (la Recsal - n.r.) au fost introduse greşit datele unui autoturism, unde seria de pe şasiu şi de pe cartea de identitate a maşinii corespundeau, însă cea înscrisă pe talon era diferită. Ne-am făcut mulţi duşmani, oamenii ne găsesc pe noi vinovaţi că nu am luat voucherele”, a spus Moţ.



12