Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) vrea să finalizeze, până la sfârșitul anului, înrolarea în portalul ghișeul.ro, astfel încât plata taxelor și impozitelor să se poată realiza și online, a declarat, joi, președintele instituției, Dragoș Doroș - „Este o operațiune începută acum șase luni și va trebui să fim gata până la finalul anului și cu plățile online. În acest moment, plata taxelor și impozitelor cu cardul bancar este disponibilă în toate sediile ANAF“. În contextul trecerii în online a relației cu contribuabilii, Doroș a reamintit despre emiterea electronică a adeverințelor de venit pentru persoanele fizice și a certificatelor de atestare fiscală pentru firme. Documentele vor fi transmise de ANAF direct instituțiilor care le solicită contribuabililor. Șeful Fiscului a menționat că anual se emit aproximativ cinci milioane de adeverințe de venit și un milion de certificate fiscale. De menționat și că, de la 1 ianuarie 2017, declarațiile care se pot depune online nu vor mai fi acceptate pe suport de hârtie.