Fiscul va putea trimite acte... prin e-mail

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Mai bine mai târziu decât niciodată

Fiscul va putea trimite acte... prin e-mail

Economie 21 Iunie 2014 / 00:00 496 accesări

Firmele mici şi mijlocii vor putea obţine în scurt timp certificate de datorii de la bugetul de stat sau bugetul local şi alte înscrisuri pentru IMM în format digital, Guvernul adoptând o Ordonanţă de Urgenţă în acest sens, a declarat, vineri, ministrul de resort, Florin Jianu. „A trecut, în şedinţa de Guvern de la mijlocul săptămânii, OUG prin care Ministerul Finanţelor a creat suportul legislativ pentru digitalizarea activităţii ANAF în raporturile cu contribuabilii, privaţi sau publici. La cererea Ministerului pentru IMM, certificatele de datorii, precum şi alte acte pentru IMM-uri vor fi eliberate online, în foarte scurt timp. Este un proces extrem de important, pentru că debirocratizarea şi eficienţa sunt foarte importante“, a spus Jianu. În opinia sa, digitalizarea este o măsură foarte bună, „pentru că managerii români trebuie să facă acum drumuri nesfârşite pentru a obţine astfel de certificate, necesare în relaţia cu ANAF şi diverşi finanţatori“. Florin Jianu a reamintit că alte documente, precum certificatele constatatoare de la Oficiul Național al Registrului Comerțului, se eliberează deja pe internet, de la jumătatea lui mai.

Taguri articol


12