Potrivit foodpanda, în topul categoriilor de retaileri listați se află magazinele alimentare în proporție de 45% din total, urmate de magazinele de băuturi cu 13%, cele de proximitate cu 12%, patiserii (8%) și florării (6%). Până la finalul acestui an, compania are în plan să adauge în segmentul dedicat comercianților o nouă categorie, cea de farmacii.
Reprezentanții companiei afirmă că deși serviciile de livrare imediată de la magazine se află în curs de dezvoltare în toate orașele, platforma a constatat o cerere mai mare din partea utilizatorilor în București, Cluj-Napoca, Bacău, Constanța și Ploiești.
Printre cele mai comandate categorii de produse din secțiunea Shops de către clienții foodpanda sunt: apa, lactatele și brânzeturile, produsele de cosmetică și îngrijire personală, snacks, berea și produsele din tutun.
„În acest an, extinderea foodpanda pe noi verticale de business din zona de retail a fost unul dintre obiectivele noastre strategice pe plan local. Cei aproximativ 1000 de comercianți listați în platformă sunt dovada faptului că serviciile noastre de livrare sunt foarte apreciate deopotrivă de partenerii și utilizatorii foodpanda. Suntem încă la început de drum, însă în perioada următoare ne propunem să ne consolidăm poziția în zona de retail, devenind prima opțiune a clienților pentru majoritatea produselor de care aceștia au nevoie în viața de zi cu zi, nu doar în momentele în care doresc să comande rapid mâncarea preferată. În acest sens, vom încheia parteneriate cu tot mai mulți comercianți, atât parte a unor lanțuri comerciale mari, consacrate, cât și magazine de proximitate cu prezență locală, pentru a oferi cea mai diversă experiență de cumpărături cu livrare imediată la domiciliu de pe piața locală”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.