FRF a lansat campania „Modele și recunoștință”

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Fotbal

FRF a lansat campania „Modele și recunoștință”

Sport 28 Februarie 2019 / 14:39 502 accesări
Ianis Hagi și Răzvan Marin (sursa foto: www.frf.ro)

Ianis Hagi și Răzvan Marin (sursa foto: www.frf.ro)

Federația Română de Fotbal a mulțumit cluburilor și școlilor de fotbal pentru contribuția la formarea jucătorilor care îmbracă tricoul României, devenind modele pentru cele mai tinere generații, lansând campania „Modele și recunoștință”. Cu această ocazie, fiecare club care a influențat ascensiunea tricolorilor Under 21 care au evoluat în campania de calificare la EURO 2019 a primit machete cu jucătorul sau jucătorii în care au investit. Astfel, copiii și juniorii vor putea admira aceste machete și vor privi cu ambiție spre viitorul carierei lor.

„Au fost livrate 40 de machete cu 21 de jucători către 18 cluburi și școli de fotbal. Campania va continua cu ceilalți 13 tricolori U21 care au pus umărul la calificarea la turneul final al Campionatului European Under 21 de fotbal din această vară. Echipa naționala Under 21 a României este calificată la turneul final al Campionatului European care se va disputa în această vară, în perioada 16-30 iunie, în Italia și San Marino. Este o calificare obținută după mai bine de 20 de ani, un succes al acestei generații, dar și o reușită a strategiei de promovare a fotbaliștilor tineri. Prin campania „Modele și recunoștință”, Federația Română de Fotbal felicită școlile de fotbal și cluburile care pun preț pe creșterea tinerilor, o strategie sănătoasă care ajută la dezvoltarea fotbalului românesc!”, este mesajul postat pe siteul www.frf.ro.



12