FRF a lansat un nou brand al Cupei României

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

FRF a lansat un nou brand al Cupei României

16 Mai 2016 / 13:40 501 accesări
Președintele FRF, Răzvan Burleanu

Președintele FRF, Răzvan Burleanu

Federația Română de Fotbal a lansat luni un nou brand al Cupei României și a anunțat doi noi parteneri ai competiției, în cadrul unei conferințe de presă care a avut loc la Arena Națională din București.

Noul brand are sloganul ''Inima fotbalului — Cupa României'', precum și un logo nou pe tricourile și medaliile prezentate luni jurnaliștilor.

Președintele FRF, Răzvan Burleanu, a anunțat oficializarea unor noi parteneriate pentru Cupa României cu companiile UPC România și Kaufland.

''La finala cu numărul 78 a competiției, lansăm un nou brand pentru Cupa României. Această competiție înseamnă autenticitate, spectacol sportiv, bucuria jocului, pasiune, comunicare și apropiere socială. Sub semnul acestor valori, propunem o nouă identitate vizuală, precum și o reconfigurare a Cupei României. Cupa României este dedicată inimilor oamenilor. Vrem să mulțumim partenerilor pentru acest proiect care va crește mult în perioada următoare'', a spus în deschidere Răzvan Burleanu.

Bogdan Bucurei, director de marketing la UPC, a spus la rândul său: ''Este o mândrie pentru noi să fim susținători oficial ai Cupei Românei. Vrem să participăm la succesul competiției, vrem un divertisment de calitate. Dorim să facem din fotbal un spectacol inclusiv pentru familiile cu copii. Este important să încurajăm tinerii din toată țara să facă sport. Vrem să susținem performanța, noțiunea de fair-play, precum și pasiunea pentru sport''.

Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland, a menționat: ''Noi promovăm un stil de viață sănătos. Adică sport și educație. Am decis deci să devenim parteneri pentru a susține Cupa României. Vă mărturisesc faptul că de când eram mic aveam o pasiune pentru fotbal. În afară de fotbal, în compania noastră susținem șase competiții de alergare naționale și internaționale. Dar, să nu uităm că fotbalul este sportul rege, așa că am organizat un campionat intern cu participarea a 100 de echipe''.

Răzvan Burleanu a explicat reconfigurarea Cupei României: ''Reconfigurarea înseamnă schimbări de regulament pe care dorim să le aducem în această vară. Toate acestea vor face din Cupa României competiția de referință din fotbalul românesc''.

Nu au fost oferite date despre durata și valoarea financiară a parteneriatelor.

Taguri articol


12