Noaptea de vineri din Mamaia a fost sub semnul modei şi al luxului. Fashion TV România şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului „Litoral - Delta Dunării” au adus în faţa publicului estival, pe scena din Piaţa Cazino, evenimentul „Luxury Day”, un nou regal al frumuseţii vestimentare combinate cu rafinamentul unor modele auto de top. Evenimentul s-a desfăşurat sub egida campaniei „Mamaia Style”, un proiect pe care Asociaţia „Litoral - Delta Dunării” l-a lansat în anul 2014 şi care atrage atenţia asupra ofertelor high-class disponibile în Mamaia, de la hoteluri, servicii, până a la evenimente la cel mai înalt nivel.
FETE SEXY, BRAND-URI CELEBRE, MAŞINI PUTERNICE Seara a început cu o prezentare de modă a unei colecţii Atmosfere Fashion iar primul model care a păşit pe catwalk a fost constănţeanca Andreea Olariu, frumoasa cântăreaţă care în această vară a activat ca fotomodel pentru Cătălin Botezatu. Au urmat prezentări ale unor colecţii ce aparţin brand-urilor celebre Prada, Yves Saint Laurent, Dsquared, Etro şi Moncler, ce s-au desfăşurat în paralel cu prezentarea unor modele auto avangardiste ale brand-urilor Jaguar, Land Rover şi Mercedes. Brand-urile vestimentare sunt aduse şi distribuite în ţară prin Mengotti, iar maşinile prin Ţiriac Auto.
„Participăm la un eveniment foarte important al verii realizat de Fashion TV şi este pentru al treilea an consecutiv când suntem prezenţi la Mamaia pentru a aduce cele mai puternice brand-uri vestimentare de pe piaţa din România la ora actuală. Chiar dacă sunt brand-uri internaţionale de lux, cu piese unice şi numerotate, lucrate manual, preţurile pornesc de la câteva mii de lei până la câteva mii de euro. Piaţa românească de modă este în continuare în dezvoltare, iar segmentul feminin al clienţilor este aproape dublu decât cel masculin. Româncele sunt elegante şi tot ele cumpără şi plătesc multe haine bărbăteşti comandate”, a declarat asistent-manager Mengotti România, Mircea Hondrea.
RADU MAZĂRE JR., LA VOLAN Pe lângă brand-urile vestimentare enumerate mai sus, a mai avut loc şi o prezentare a unei colecţii vestimentare masculine semnate Ego Men’s Fashion Concept, însă momentele cele mai palpitante ale serii, care au făcut deliciul publicului, au fost cele în care maşinile promovate la acest eveniment au fost aduse lângă scenă. Turiştii s-au bucurat astfel la auzul „răcnetelor” a două Jaguar-uri în primă instanţă, dar şi a două modele noi de Range Rover şi două automobile Mercedes Benz, G Classe şi S Classe. La volanul modelului de teren G Classe s-a aflat Răducu Mazăre, fiul primarului Radu Mazăre. Răducu a venit cu maşina lângă scenă, iar din dreapta sa a coborât o domnişoară sexy şi elegantă, care a defilat apoi pe podium. El a mărturisit că între fete şi maşini, domnişoarele sunt adevărata prioritate. „M-am oprit cu privirea mai repede la fete decât la maşinile de lux! Sunt mai interesante fetele… maşinile sunt doar utilităţi. Ca să îi cumpăr unei fete astfel de haine mai speciale trebuie să îmi demonstreze multe, că mă iubeşte, că nu greşeşte şi după aceea mai vorbim!”, a declarat Răducu Mazăre.
În acest weekend, moda rămâne, practic, numitorul comun la scena din Piaţeta Cazino, care va găzdui un nou spectacol al Carnavalului Mamaia programat în această sâmbătă, de la ora 20.00, iar apoi va avea loc Gala Premiilor Fashion TV în Turism, programată duminică, de la 20.30.