Frunza Elenei Udrea, simbolul Poştei Slovene

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Frunza Elenei Udrea, simbolul Poştei Slovene

Eveniment 28 Decembrie 2010 / 00:00 584 accesări

Controversata frunză ce apare în brandul de ţară al României, promovat, în vară, la Shanghai, cu mare tam tam, de către ministreasa de la Turism, Elena Udrea, în schimbul a sute de mii de euro, revine în centrul atenţiei după ce a devenit simbolul Poştei din Slovenia. Logo-ul înfăţişând o frunză verde, despre care Udrea spunea că este „originală”, poate fi văzută pe toate maşinile ce transportă scrisori sau alte bunuri pentru Poşta Slovenă. Frunza, care i-a costat pe români o grămadă de bani de la Uniunea Europeană, a devenit deja un element mai mult decât comun pentru societăţi din străinătate, care îşi pot achiziţiona foarte uşor simbolul de pe Internet. În iunie, lansarea brandului de ţară al României s-a transformat într-un adevărat scandal. Logo-ul campaniei pare să fie inspirat dintr-un simbol care circulă pe Internet şi care poate fi cumpărat cu doar 250 de euro, în timp ce Ministerul Turismului a cheltuit nici mai mult, nici mai puţin decât 850.000 de euro cu lansarea brandului de ţară. Deşi atât Oficiul Internaţional pentru Invenţii şi Mărci (OHIM), cât şi Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) au susţinut, în toamnă, că brandul turistic al României este original şi unic şi urmează să fie utilizat în toate campaniile internaţionale de promovare, asemănarea cu logo-ul care circulă pe Internet, dar şi cu cel utilizat de poşta din Slovenia este izbitoare.

Taguri articol


12