După ce a cheltuit milioane de euro pentru pregătirea unei campanii de promovare a destinaţiilor turistice din România, ministrul Turismului, Elena Udrea, a venit cu o nouă idee pentru a face cunoscute atracţiile ţării noastre. România va fi promovată ca destinaţie turistică sub brandul turistic naţional pe platforma socială Facebook. „Am discutat cu reprezentanţii Facebook despre promovarea României, a destinaţiilor româneşti, sub brandul turistic naţional, la recomandarea specialiştilor spanioli care au realizat brandul. Brandul turistic va fi astfel promovat prin new-media, în contextul în care aceste canale au devenit din ce în ce mai accesate decât canalele media tradiţionale”, a afirmat Elena Udrea. Oficialul a precizat că, momentan, nu au avut loc discuţii privind bugetul alocat campaniei de comunicare. Ea a adăugat că strategia acestui proiect va fi gata până la începutul lunii decembrie, iar prima campanie de promovare va fi implementată cel mai târziu la începutul lunii martie 2011. Vicepreşedintele Facebook, Blake Chandlee, a declarat că este prima oară când platforma de socializare colaborează, la nivel internaţional, cu un minister, într-o fază atât de timpurie a elaborării unei strategii turistice.