Funeriu şi-a schimbat părerea despre dascăli?!

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Funeriu şi-a schimbat părerea despre dascăli?!

Social 14 Iunie 2010 / 00:00 647 accesări

Ministrul Educaţiei, Daniel Funeriu, a declarat, sâmbătă, că nu are ce să-şi reproşeze în ceea ce priveşte cheltuirea banului public, precizând că Ministerul educaţiei a redus cheltuielile de personal în primul trimestru cu 30% faţă de anul trecut. „A fost realizată şi o scădere semnificativă a cheltuielilor cu bunuri şi servicii”, a afirmat Daniel Funeriu. El a precizat că nu se teme că ar putea fi remaniat şi că îşi va continua proiectele cât timp este în funcţie. „Dinamica guvernamentală este cea care decide cât de mult rămâne un ministru în funcţie. Singurul aspect care mă preocupă este să îmi fac cât se poate de bine misiunea pe care am primit-o odată cu mandatul de ministru”, a spus demnitarul. Ministrul Educaţiei susţine că, în două săptămâni, se va şti care sunt priorităţile de investiţie în reabilitarea şi modernizarea unităţilor de învăţământ, fondurile urmând să se îndrepte către acestea. „Am făcut o situaţie, la nivelul ministerului, cu cele aproximativ 20.000 de structuri de învăţământ, pentru a vedea câte au un număr foarte mic de elevi, câte un număr foarte mare, astfel încât să putem prioritiza lucrările, la nivelul fiecărui judeţ”, a afirmat Daniel Funeriu. Oficialul a ţinut să mulţumească cadrelor didactice pentru organizarea „irepoşabilă” a examenului de bacalaureat, fiind încântat de faptul că, într-o situaţie dificilă, „profesorii României au ales să apere interesul elevului”. Ministrul Educaţiei a mai afirmat că profesorii sunt acea parte a naţiunii care „pune România pe roate” şi a susţinut că, atunci când vor fi semne de redresare a economiei şi în Guvern se va pune problema „revenirii la normalitate”, profesorii vor fi primii care vor „reintra în parametri cât de cât normali”. Această afirmaţie contrazice declaraţiile făcute de demnitar la începutul mandatului, potrivit cărora, majoritatea cadrelor didactice nu au ce căuta în sistemul de învăţământ.



12