Vizionată de un număr-record de 111,5 milioane de telespectatori, finala Campionatului de fotbal american a devenit cel mai urmărit program din istoria televiziunii de peste Ocean. Contrar unor estimări anterioare, gala Super Bowl 2014 a depăşit cu 200.000 de telespectatori precedentul record în domeniu, reprezentat de audienţa show-ului din 2012. Datele finale referitoare la audienţa galei Super Bowl 2014, care, potrivit unor estimări anterioare, ar fi ocupat doar locul al cincilea în topul celor mai urmărite programe din istoria televiziunii americane, atestă însă noul record. Aproximativ 111,5 milioane de telespectatori au deschis televizoarele pentru a urmări finala campionatului de fotbal american, disputată între echipele Seattle Seahawks şi Denver Broncos.
În 2013, gala Super Bowl a avut o audienţă de 108,4 milioane de telespectatori. Audienţa acelei partide, disputată între Baltimore Ravens şi San Francisco 49ers, deşi foarte echilibrată, a avut de suferit din cauza unei pene de electricitate, care a întrerupt meciul timp de 30 de minute. Finala din 2014, care obţinut rezultate comparabile cu gala de anul trecut, cu 46,4 puncte de rating şi 69% cotă de piaţă, a înregistrat cea mai mare audienţă către sfârşitul primei reprize. Între orele 19.30 şi 20.00, gala Super Bowl 2014 a obţinut 46,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 71%.
Advertiserii, care au vândut calupurile de publicitate de 30 de secunde cu preţul-record de 4 milioane de dolari, au avut cel mai mult de profitat în acele ultime minute înainte de pauza meciului, când Seattle Seahawks conducea deja cu scorul de 22 la 0. Acest fapt reprezintă o veste foarte bună pentru companiile Volkswagen, Wonderful Pistachios, H&M, Subway, Toyota, Sonos, Coca-Cola, CarMax şi M&Ms, întrucât toate au plătit sume importante pentru ca reclamele lor să fie difuzate la sfârşitul celui de-al doilea sfert al meciului. Acel calup publicitar a inclus şi trailerurile filmelor „Transformers: Age of Extinction”, produs de Paramount Pictures, şi „The Amazing Spider-Man 2”, produs de Columbia Pictures.
În ceea ce priveşte pauza finalei, cântăreţul Bruno Mars şi trupa Red Hot Chili Peppers au stabilit şi ei un nou record, fiind urmăriţi de 115,3 milioane de telespectatori, depăşind rezultatul înregistrat de Beyonce, cu 110,8 milioane telespectatori în 2013, şi precedentul record, stabilit de Madonna, cu 114 milioane telespectatori în 2012. Audienţele pentru serialele difuzate după gala Super Bowl s-au menţinut la un nivel constant faţă de rezultatele din 2013. Episoadele din comediile „New Girl” şi „Brooklyn Nine-Nine”, difuzate de postul Fox, au obţinut o audienţă medie de 20,8 milioane de telespectatori, mai mică doar cu 60.000 de telespectatori faţă de audienţa obţinută de episodul din serialul „Elementary” în 2013. Rezultatele finale pentru segmentul de public cu vârste cuprinse în intervalul 18-49 ani, cel mai apreciat de advertiseri, care urmează să fie anunţate, vor propulsa, cel mai probabil, postul Fox în fruntea topului „Big Four”, alcătuit din cele patru posturi majore de televiziune din SUA pentru sezonul 2013-2014.