O vorbă din înţelepciunea populară românească spune că „Acolo unde nu este cap, este vai de picioare”. Nimic nu dovedeşte mai bine cât de adevărată poate fi această zicală decât isprava unui angajat al unui operator de telefonie fixă, care a lăsat, trei zile, taximetriştii de la General Taxi fără telefon. În urmă cu ceva timp, conducerea firmei de taxi a decis să-şi porteze numărul de telefonie fixă, mutându-l de la un operator la altul. Nimic nu anunţa „furtuna” care avea să se ivească. Exact ca în poveştile cu celebrul personaj „Cănuţă, om sucit”, angajatul noului operator a făcut lucrurile exact pe dos. „În loc să aştepte ca numărul să fie portat şi apoi să taie liniile de telefonie ale vechiului operator şi să le instaleze pe ale lor, acest angajat întâi a tăiat liniile şi apoi a început să umble pentru a schimba operatorul”, a declarat reprezentantul General Taxi, Marin Neagu. Păţania cu firele a avut loc pe 27 martie. Până să-şi dea taximetriştii seama că ceva este în neregulă, au trecut, nici mai mult, nici mai puţin, de trei zile. Abia vineri, 29 martie, şoferii şi-au dat seama că liniştea nu este de bun augur. „De la o medie de 800-900 de apeluri pe zi, ajunsesem undeva la 100, care veneau pe telefoanele mobile ale dispeceratului. Stăteam în maşini şi păzeam bordura pentru că nu aveam curse. Mai mult, pentru că timp de trei zile clienţii noştri nu ne-au putut suna, ei s-au îndreptat către alte firme. Acum va trebui să muncim de două ori mai mult pentru a ne recupera clienţii”, a spus unul dintre şoferii firmei General Taxi, Neculai Nichita. Potrivit reprezentantului firmei, în urma incidentului s-a decis revenirea la vechiul operator, în prezent dispeceratul societăţii funcţionând la 80% din capacitate.