Aflat zilele acestea la Veneţia, actorul american a trebuit să dea explicaţii cu privire la apariţia sa într-o reclamă a Nestlé, în condiţiile în care a denunţat modul de a acţiona al multinaţionalelor. “Cum împăcaţi dumneavoastră faptul că denunţaţi comportamentul multinaţionalelor jucînd în filme precum “Michael Clayton”, cu acela de a fi angajat de Nestlé”, l-a întrebat o ziaristă în timpul conferinţei de presă dedicată acestui film, din timpul festivalului. “Nu sînt angajat al Nestlé, doar fac publicitate pentru Nespresso”, a răspuns acesta sec, adăugînd: “Ah, e acelaşi lucru? Nu ştiam. Trebuie, totuşi, să ne cîştigăm existenţa... mai există şi altceva în afară de cinema”, a spus actorul american, încetînd brusc să zîmbească. “Eu muncesc mult, mă angajez în nenumărate ţări pentru probleme precum cea din Darfur şi încerc să împac aceste două aspecte ale vieţii mele”, a continuat acesta, vizibil surprins. “Întrebarea dumneavoastră mă enervează un pic, n-am nimic să vă răspund”, a încheiat vedeta abrupt.
George Clooney, actor şi regizor, cunoscut pentru ideile sale democrate şi pentru filmele angajate precum “Good Night and Good Luck”, care denunţa maccarthysmul, se află pe afişul peliculei “Michael Clayton”, regizată de Tony Gilroy. În filmul proiectat în cadrul Festivalului de Film de la Veneţia, care se desfăşoară între 29 august şi 8 septembrie şi unde concurează pentru Leul de Aur, George Clooney joacă rolul unui avocat ratat, divorţat şi dependent de jocuri, care se confruntă cu cinismul firmelor multinaţionale.