Pentru îmbunătăţirea activităţii de relaţii cu publicul, Direcţia Generală a Finanţelor Publice (DGFP) Constanţa a implementat în activitatea curentă un Sistem electronic de gestionare a fluxurilor de contribuabili. Sistemul eliberează contribuabililor bonuri de ordine, prin tehnologia touch-screen (atingerea ecranului - n.r.), fiind operaţional la sediul DGFP Constanţa şi implementat pentru Serviciul de Gestiune Registru Contribuabili şi Declaraţii Fiscale - Persoane Fizice. „Sistemul permite eficientizarea timpului de care dispune atît persoana care beneficiază de serviciile instituţiei, cît şi funcţionarul de la ghişeu, într-o atmosferă dejagată, fără aglomeraţie. Prin introducerea acestui sistem, persoanele care solicită serviciile instituţiei au posibilitatea de a-şi gestiona mai bine timpul şi energia de care dispun, putînd întocmi într-un cadru mai relaxat toată documentaţia solicitată de operatorul de la ghişeu”, a declarat şeful Serviciului de Gestiune Registru Contribuabili şi Declaraţii Fiscale - Persoane Fizice din cadrul DGFP Constanţa, Gabriel Coşoreanu. El a mai spus că modul de utilizare a sistemului este foarte simplu, sistemul fiind uşor de folosit atît de către persoanele care solicită serviciile Fiscului, cît şi de către angajaţii acesteia care operează în acest sens. „Concret, la intrarea în sediul instituţiei, clientul întîlneşte unitatea principală (aparatul care emite bonurile de ordine) unde trebuie să selecteze serviciul dorit - prin apăsarea unui buton de comandă sau prin atingerea ecranului pentru a ridica bonul de ordine”, a subliniat Gabriel Coşoreanu. După ridicarea bonului de ordine clienţii vor aştepta pînă ce vor fi anuntaţi în vedera efectuării operaţiunilor printr-un semnal vizual atît pe afişajul principal, cît şi pe afişajul ghişeului correspondent, dar şi prin semnal sonor în regim „voce”.