Ne spunea profesorul de Română din gimnaziu că gradul de civilizație a unui popor se măsoară prin cantitatea de săpun consumată. Și uite că, după decenii bune, începem să ne civilizăm și noi, iar vânzările de produse de îngrijire personală au crescut cu 14%, în prima ...
Încrederea consumatorilor europeni a ajuns, în decembrie 2017, la un indice de 21,1 puncte, cel mai ridicat din ultimii zece ani, în timp ce, în cazul României, toţi indicatorii au scăzut semnificativ, ca urmare a crizei guvernamentale, potrivit unui studiu al GfK privind climatul de ...
Piața bunurilor de folosință îndelungată a crescut în trimestrul III cu 9,5%, trei dintre cele șapte sectoare (electronice, electrocasnice mari și mici) înregistrând rate de creștere de două cifre. Cea mai mare scădere a fost în sectorul IT (-15%), arată un studiu GfK. Piața de ...
Scăderea prețurilor la alimente a stimulat apetitul pentru produse mai scumpe, iar consumul casnic a înregistrat o creștere cu 1,5% pentru FMCG (bunuri de larg consum) în 2015, față de anul anterior, conform unui studiu realizat de GfK. „Creșterea pensiilor, a salariilor bugetarilor din ...
Peste 22% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani au în vedere demararea unei afaceri în următoarele 12 luni, arată rezultatele unui studiu realizat de Romanian Business Leaders și GfK România. Studiul măsoară intenția de a deveni antreprenor în rândul ...
În sfârșit, un studiu realist despre ce se întâmplă în România - „perspectivele consumatorilor români au scăzut în decembrie, iar veniturile ajung în continuare doar pentru acoperirea necesităților zilnice, deși economia României a crescut ...
Vânzările de bunuri de folosință îndelungată (unul dintre cei mai importanți indicatori macroeconomici - n.r.) au crescut în trimestrul al treilea cu 9,5%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, la 534 milioane euro, valoare mai mare şi faţă de cea înregistrată în ...