Google şi-a schimbat logo-ul de Ziua Pământului

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...

Google şi-a schimbat logo-ul de Ziua Pământului

Monden 23 Aprilie 2012 / 00:00 407 accesări

Google şi-a modificat, ieri, logo-ul, pentru a sărbători Ziua Pământului, numele motorului de căutare fiind scris cu straturi de flori roşii, galbene şi violet, ce înfloresc în câteva secunde după deschiderea paginii. Google îşi modifică adesea logo-ul de pe pagina principală, pentru a marca sărbători şi alte evenimente deosebite. În fiecare an, pe 22 aprilie se sărbătoreşte Ziua Pământului, apărută în SUA, într-o perioadă în care a început să se vorbească din ce în ce mai des despre mediul înconjurător. Ziua Pământului a fost iniţiată de senatorul american Gaylord Nelson şi sărbătorită prima dată pe 22 aprilie 1970, de circa 20 milioane de cetăţeni americani, în marea lor majoritate tineri şi foarte tineri. După două decenii, în anul 1990, peste 200 de milioane de oameni din 141 de ţări au transformat Ziua Pământului într-o manifestare de amploare în istoria omenirii, prin alăturarea lor în dorinţa de a milita pentru un viitor mai bun al planetei. În prezent, peste 500 de milioane de oameni din 175 de ţări sărbătoresc Ziua Pământului, numeroase comunităţi organizând chiar o săptămână întreagă de manifestări dedicate mediului înconjurător.

Ziua Pământului s-a născut în SUA, într-o perioadă când au avut loc mai multe evenimente deosebite, printre care înăbuşirea prin folosirea armelor de foc a revoltei unor studenţi împotriva războiului din Cambodgia, cunoscută drept Masacrul din 4 mai, apariţia fibrelor optice, succesul melodiei ”Bridge Over Troubled Water”, ultimul album al formaţiei Beatles, moartea lui Jimmy Hendrix, un accident nuclear în Carolina de Sud, la centrala nucleară din Savannah River din apropierea oraşului Aiken, incident nerecunoscut timp de 18 ani, poluarea foarte mare cu gaze şi fum, considerată ”semn al prosperităţii”.

Taguri articol


12