Grecia intenționează să cheltuie aproape o jumătate de milion de euro pentru promovarea țării ca destinație turistică pe Yahoo și Travel Channel, transmite site-ul ekathimerini.com.
Cooperarea dintre Organizația Națională a Greciei pentru Turism (GNTO) și Yahoo va include o campanie care se va derula pe o perioadă de trei luni pentru piața din SUA, cu 19,8 milioane de reclame, în valoare de 122.301 euro. De asemenea, se va desfășura o campanie de promovare pentru piețele din Emiratele Arabe Unite, Arabia Daudită, Qatar, Oman și Bahrein, cu 50,5 milioane de reclame, în valoare de 157.662 euro.
Canalul de televiziune Travel Channel va prezenta cinci reclame de un minut, de 129 de ori, pentru telespectatorii din Europa, Orientul Mijlociu și Africa. Reclamele sunt în limba engleză și au ca temă turismul de lux, gastronomia, plajele și litoralul, orașele turistice și stilul de viață din Grecia. Bugetul pentru această campanie televizată se ridică la aproximativ 205.000 euro.
Grecia se așteaptă la un nivel record de turiști în acest an - 27 de milioane - depășindu-l pe cel de anul trecut - 26,5 milioane - ceea ce va stimula creșterea economică, a afirmat recent Lefteris Kretsos, secretar general pentru Comunicații în Guvernul de la Atena.
În ciuda continuării măsurilor de austeritate și a fluxurilor de imigranți, Grecia speră să înregistreze anul acesta mai mulți vizitatori străini decât în 2015.
"27 de milioane este o țintă majoră - este o piatră de hotar. Există estimări că numărul turiștilor străini ar putea fi chiar mai ridicat, undeva la 27,5 milioane", le-a declarat jurnaliștilor Lefteris Kretsos.
Acesta a adăugat că turiștii vor veni în Grecia pe fondul instabilității existente în alte state mediteraneene.
Grecia a demonstrat o performanță impresionantă în majorarea veniturilor publice, a exporturilor și în atragerea de fonduri europene, de la cel mai recent pachet de asistență financiară, semnat în iulie, a explicat Kretsos.
Acesta a apreciat: " Pentru prima dată din 2010, credem că am depășit într-adevăr perioada cea mai dificilă și ne îndreptăm spre o nouă eră de stabilitate politică și economică".
Grecia se bazează pe monumentele istorice și plajele sale pentru relansarea economică. Sectorul turismului este principala sursă de venit a Greciei, fiind responsabil pentru 17% din PIB și angajând 20% din populație.