Ministrul Administraţiei şi Internelor, Traian Igaş, a dispus formarea unui grup de lucru la nivelul ministerului pentru urgentarea modificării pensiilor recalculate şi introducerea datelor într-un sistem informatic, începând cu 17 ianuarie. Ministrul Igaş a dispus o serie de măsuri pentru urgentarea modificării pensiilor recalculate \"potrivit art. 5 alin. (4) din Legea nr. 119/2010, în cazul celor care au depus sau vor depune solicitări sau cereri scrise, însoţite de adeverinţele privind veniturile lunare individuale realizate necesare stabilirii punctajelor medii anuale\", se arată într-un comunicat de presă de ieri al MAI. Astfel, începând din 17 ianuarie, la nivelul MAI va funcţiona un grup de lucru format din angajaţi ai aparatului central şi ai inspectoratelor generale aflate în subordinea ministerului. Principalele atribuţii ale grupului de lucru vor fi extragerea şi introducerea datelor din adeverinţele privind veniturile realizate în aplicaţia informatică pentru modificarea pensiilor recalculate, cu asigurarea tehnicii de calcul pentru realizarea unei reţele informatice necesare, prin redistribuirea acesteia la Casa de Pensii a MAI, de la alte unităţi ale ministerului. Angajaţii grupului de lucru vor munci în două ture, în zilele lucrătoare, în intervalul orar 7.00-22.00.