Haos în comerţul german după succesul cu Brazilia

Nu ai găsit subiectul dorit?
Foloseşte căutarea ...
Fotbal / Turneul final al CM

Haos în comerţul german după succesul cu Brazilia

Sport 11 Iulie 2014 / 00:00 414 accesări

Mulţi comercianţi germani au vrut să profite de parcursul bun al propriei naţionale la turneul final al Cupei Mondiale pentru a-şi creşte vânzările, dar ultimul meci, scor 7-1, în semifinale, cu Brazilia, a avut un efect de bumerang în ceea ce priveşte profitul, dar şi relaţiile cu clienţii. Publicaţia „Der Westen“ a prezentat mai multe situaţii neobişnuite înregistrate după victoria la scor a “nationalmannschaft“. Magazinul online de piese auto Kfzteile24.de a promis înaintea competiţiei o reducere a preţului produselor cu 5 la sută pentru fiecare gol marcat de Germania pe meci. Până în semifinale nu au fost probleme, chiar şi în cazul victoriei cu 4-0 din meciul cu Portugalia, din faza grupelor. Scorul de 7-1 înregistrat de elevii lui Joachim Low a fost, însă, prea mare nu numai pentru brazilieni, ci şi pentru magazinul respectiv. Clienţii au intrat imediat pe site pentru a beneficia de ofertă şi au constatat, cu surprindere, că preţurile fuseseră crescute, chiar şi cu 20 la sută. Ei şi-au manifestat nemulţumirea pe pagina de Facebook a companiei şi pe bloguri, unde au fost prezentate imagini cu preţurile dinaintea şi după partida de marţi, de la Belo Horizonte. De asemenea, link-ul care trimite spre Kfzteile24 de pe portalul de “chilipiruri“ mydealz.de nu a funcţionat întreaga zi de miercuri. Un alt magazin online, de produse alimentare naturiste, a promis un discount de 10 la sută pentru fiecare gol diferenţă de scor. Se puteau face comenzi până a doua zi la ora 23.59, însă site-ul nu a putut fi accesat, iar la relaţii cu clienţii nu a răspuns nimeni, toată ziua de miercuri. Lanţul de magazine de panificaţie Busch le-a oferit clienţilor o chiflă gratuită pentru fiecare gol marcat de Germania. Scorul de 7-1 a depăşit capacitatea acestor comercianţi, dar ei au găsit repede o soluţie pentru a nu-i nemulţumi pe clienţi, oferindu-le acestora vouchere pentru viitoarele cumpărături. Un local a promis o băutură gratuită pentru fiecare gol marcat, dar socoteala a relevat neprofitabilitatea iniţiativei: şapte goluri - şapte băuturi pentru cei 300 de clienţi aflaţi în braserie la acea oră.

CAMPANIE DE MARKETING LA HOCKENHEIM, DEVENITĂ PĂGUBOASĂ DUPĂ VICTORIA GERMANIEI CU 7-1. Organizatorii Marelui Premiu de Formula 1 al Germaniei au oferit o reducere a preţului biletelor cu 11 euro pentru fiecare gol marcat de naţionala lui Joachim Low în semifinala CM cu Brazilia, astfel că discountul a devenit de 77 de euro după scorul de 7-1. Potrivit revistei germane „Auto Motor und Sport“, reducerea se aplică la şase categorii de bilete pentru întregul weekend, cu preţuri normale cuprinse între 265 şi 515 euro, şi pentru două categorii de bilete pentru duminică, ziua cursei, cu preţuri de 245 şi 295 de euro. Jorn Teske, şeful Departamentului de marketing, a recunoscut că nu se aştepta la şapte goluri, mai ales că din ofertă fuseseră excluse golurile marcate din penalty. Cu toate acestea, campania continuă, urmând a expira în această seară, pentru că valabilitatea ei a fost stabilită iniţial la 48 de ore de la finalul meciului Brazilia - Germania. Biletele pot fi comandate prin telefon sau prin e-mail, numai cu parola “Germania câştigă“. Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei va avea loc între 18 şi 20 iulie, pe circuitul de la Hockenheim.

Taguri articol


12